Friday, June 5, 2009

17.39% of 8395 d@ys of my life~

it has been f0ur years!!just few hours left before my flight..malas nk tidoq malam neh.,(tapi last2 tertidoq gak..satu kemestian yang mesti aku lakukan tiap2 ari..tidoq!)..BMI aku pon dah tak tau berapa dah la ni,sapa ada timbang kilo???

perrgghhh!!!baru nak menulis..dah keluaq lagu 'i go-aizat' melalui corong speaker laptop ter-chenta~..memang kena gaya la ngan mo0d malam ni..menulis@menaip ngan ditemani semut-semut yang tumpang clubbing kat laptop aku ni (awat laptop aku banyak semut tak tau..)..oi semut!!esok aku dah nak balik dah..sapa2 tak mau ikut aku balik kedah baek turun cepat, esok aku dah sampai kedah aku tak mau dengaq sapa2 homesick nak balik sini~

oi bilik!!..sok aku nak ch0w dah,ang jangan d0k rosak macam2 sangat~3 tahun aku dok bilik ni..macam2 benda dah aku renovate a.k.a maintenance repair a.k.a report kat pejabat kolej ja..(T_T)..dari tingkap bilik yang tirih (aku tak tau word laen..b0cor leh pakai??) abes banjir bilik aku..tu tak kira ngan banjir akibat kecuaian manusia..tu la hangpa,nyanyuk..budget washing machine kita tu aut0..da isi ayaq bleh lak p bejalan merata..mana la tak banjir..(kena atas batang hidung sendiri~huhu)..tapi ok la kan, mengeratkan silaturrahim pa..bukankah gotong-royong tu satu amalan yang berguna lagi mulia???~ni ada lagi satu masalah lagi nak mai..bleh lak ada stalaktit dalam bilik..camna la depa design building ni dulu..0r material cil0k2 ja ni..aiii~'first class fasility??'..aku bukan budak civil engineering 0r architect..aku tak reti nak judge based 0n th0se two,but what i can see..cracking buildings!!waseda university..2007,they celebrated 100th year of anniversary..means that, they had established since 1907!!i believe at that time, construction and material technology pon tak la sebagus hari ni kan..??aizu university,same age as us..100 tahun lagi,berdiri lagi ka bangunan ni??0r just aizu..0r dua2 pon dah tak dak dah..0r maybe sebab environment factor k0t kat sini..s0il,ayaq bawah tanah..maybe la~

alhamdullillah~kal0 takda sangkut,today will be my last day here..(mintak2 la tak sangkut, aku da dapat interview da wei..yeehuuu!!!..result final pon tak keluaq lagi, dah gatai cari keja..nampak sangat dah malas belajaq~T-T)..f0r my frenz yang da abes, gudluck!!f0r th0se yang stuck lagi kat sini..nak wat camna kan,dah nak jadi terima ja la..sl0w2 la,rezeki ada tu nanti..tapi apa2 pon, 17.39% of 8395 days of my life (sumber: BERNAMA ;statistic yang ditujukan kepada member2 je) is a very exciting day everyday..

i'm making tomorrow to be better than today, before t0morrow became yesterday~

1 comment:

  1. uii besnye kamu dah abes..congratz weh!!
    slmt kembali.. :)

    ReplyDelete