Thursday, July 2, 2009

t0 me, mYself and i~

0ne fine day, sedang aku meng'internet'kan diriku..aku terbuka satu bl0g..
aku baca punya baca punya baca..best jugak ni..terhibur lak aku baca..
hari demi hari demi hari..aku baca punya baca punya baca..teringin gak nak berbl0g ni..
1st entry aku..'under c0nstruction~'..i put there, best gak kal0 ada f0llower ni..
and suddenly, i g0t 0ne..the 0ne n 0nly my f0llower up till' n0w..

2 3 hari lepas dia accident..patah tangan..dats why dia x menulis k0t 2 3 hari ni..aku pn xda benda nak baca lak 2 3 hari ni..bila xda benda nak baca, aku pon x terhibur la 2 3 hari ni..

aduYaiii~awat leh sampai accident ni..i wish u will rec0ver so0ner..much faster..s0 dat u can write s0mething 0n y0ur wall..n i will have s0mething t0 write 0n my wall..

p/s: entrY yang ditujukan khas to y0u...

sembuh cepat,
makan ubat,
tidoq jangan lambat,
biaq cepat sihat~

No comments:

Post a Comment